Tisztelt Érdeklődő,

Egy átlagos rendezvény lebonyolítása – ami magában foglalja a szertartás hangosítást, fényeket, füstgépet és minden egyéb felszerelést:
  • 170.000 Ft + útiköltség.

Hogyan is néz ki ez pontosan:

  • Nálunk egy 100-120 főt magába foglaló rendezvény minősül átlagos rendezvénynek
  • A kezdésre nincs megkötés, viszont az ár hajnali 3 óráig foglalja magában a szolgáltatást, ezután minden megkezdett óra 20.000 Ft
  • Az egész ország területén szolgáltatunk. Budapest és Mezőkövesd 50 km-es körzetére,
    továbbá az M3-as vonalán a két város közötti településeken nem számítunk fel útiköltséget, egyéb területeken ez a díjunk 100 Ft/km
  • Budapest 50 km-es körzetében nincs útiköltség, e fölött pedig 100 Ft/km.

Lehetőség van kisebb, illetve nagyobb esküvők és céges rendezvények lebonyolítására is, a fenti adatok a kiindulást szolgálják, hogy hová is lehet helyezni a szolgáltatásunkat. Természetesen minden esetben várjuk szíves megkeresésüket, és a részletes információk alapján tudunk pontos árajánlatot adni.