Tisztelt Érdeklődő,
Egy átlagos rendezvény lebonyolítása – ami magában foglalja a szertartás hangosítást, fényeket, füstgépet és minden egyéb felszerelést: • 170.000 Ft + útiköltség.
Hogyan is néz ki ez pontosan: • Nálunk egy 100-120 főt magába foglaló rendezvény minősül átlagos rendezvénynek • A kezdésre nincs megkötés, viszont az ár hajnali 3 óráig foglalja magában a szolgáltatást, ezután minden megkezdett óra 20.000 Ft • Az egész ország területén szolgáltatunk. Budapest és Mezőkövesd 50 km-es körzetére, továbbá az M3-as vonalán a két város közötti településeken nem számítunk fel útiköltséget, egyéb területeken ez a díjunk 100 Ft/km • Budapest 50 km-es körzetében nincs útiköltség, e fölött pedig 100 Ft/km.
Lehetőség van kisebb, illetve nagyobb esküvők és céges rendezvények lebonyolítására is, a fenti adatok a kiindulást szolgálják, hogy hová is lehet helyezni a szolgáltatásunkat. Természetesen minden esetben várjuk szíves megkeresésüket, és a részletes információk alapján tudunk pontos árajánlatot adni.